=D=

HejXD i onsdags hade jag mitt pp=D det var kul hoppas dom andra också hade det! kajsa och selma sovde över vi var uppe ganska länge XD sen på torsdagen när selma gått hem var kajsa & jag kvar. Då gick vi till mammas jobb sen åkte vi till coop bygg (du kanske tänker oj vad kul!) men det var ju kul för jag fick min nya cykel tjejson devulov haha! det var ba för kul! sen så fixa min bror i hopp den så den liksom blev hel XD sen efter en lång tid så gick kajsa och jag till en mak(stav) och när vi gick där kom en bil och skvätte vatten på oss:@ när vi kom till maken så var pumpen sönder:@ då gick vi till kajsa och pumpa. sen cykla vi runt lite=D  nu har jag en ny cykel wii=D
MIN NYA CYKEL=D
FY vad elakt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0