WOW jag bloggar!XD du kommer säkert inte läsa allt detta:(

GLAD PÅSK! allihopa!<3 hoppas ni har en bra påsk! det har jag fick jätte stort ägg av pappa=D men delar med mina brorsor:SXD aja sen en mugg av mamma med godis i typ inge gottXD men jag har godis!XD mycket sånnahära XD XD hahaXD men XD jag kan inte slutaXD herregudXD okej jag är allvarlig nu....hahahaha!XD
aja i dag sola jag=D asså det var varmt och skönt äntligen men kommer sakna vintern faktis! I dag var mamma och jag på stan. Vi gick in på coop bygg=D inte kul men det var det! För på torsdag ska jag få en cykel!!!!!!!!!!=DDDDDDDDDDDDDD när vi fråga var den sista redan vid kassan=(( men på tordag då smäller det i plånbokenXD den kosta 1995kr inte så illa;) Nu tittar jag på körslaget och webbar med tant2<3333333 vad ska jag nu skrivaXDXDXDXD det var verkligen länge sen jag bloggaXDjuste nu kom jag på vad jag skulle skriva! på onsdag ska det bli kul! ska ha pp 4 kommer än så länge 2 sova över än så länge;) Nej nu orkar jag inte mer! -.- jag är seg.
Tack för att du läste om du gjorde de^o) nu kommer lite bilder;)XD
stora påskägget
PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0