(Y)-(N)(:( hahaXD

1. jag har inte bloggat på länge!
2.jag är förkyld
3.jag har tråkigt eller lite XD
4.nu blir det vår:)
5.jag längtar tills det gått 6 dagar<33¨)
Okej som du ser jag är sjuk och har skit tråkigt och längtar!
Eller ja du läser det(hoppas jag<3)
i går så sålde jag,Alice och Kajsa påsar till vår klassresa till Grönalund 27/5:)
sen satte vi upp ett tält vi skulle sova där men jag ville inte jag är ju förkyld:/
Sen i dag så vakna vi typ 8:00! :/
sen så åt vi efter en stund gick vi ut i tältet fixa så det blev mysigt äntligen så blev det sol:) så då var vi det och gjorde det fint (se bilder<3 )
sen gjorde vi lite på en film som vi gör:] den är lite konstig men rolig:))
Vill du veta en sak? JAG HATAR ATT VARA FÖRKYLD!
Jag har typ inget att göra känner mig ensam XD fast det är ju jag typ XD
MM
aja nu lägger jag ut det härXD
Tältet:)
Äntligen vår(tecken)
jumjum har inga fler bilder eller palla!
kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0