animal lover nr.1!!!

Jag älskar verkligen djur  älskar verkligen det värsta är djurplågare och sen om man har djur måste man lämna bort dom elr så dör dom:(( detta har hänt mig jag fick lämna laktris o lilleskutt o stampe<33 och teddy o freddy dog och jag vill så gärna ha en hund en toypudel eller golden retriver eller ååå nu kom jag inte på den tredje:@ och mamma vill ha en tax men varför skaffar vi inte en då!!! Jag vill också ha små söta djur!! Och jag saknar alla djur som jag haft som in i...... Min dröm när jag blir stor är att ha en stor bondgård med jätte många djur men alla har väl sina drömmar :D Men det finns värre o mamma har det hon är allergisk mot pälsdjur:(( Annars skulle vi nog ha ganska många djur:D ÄLSKAR DJUUUUUUUUUUUR!!!!<3333333
har inte nån bild på några av mina djur på datan jag har det på mobilen..men vet inte vart  den där saken är som man sätter i datan :S och den drä till datan från kameran är nu också borta:((
så ingen bild men jag gillar den här bilden liksom gillar hundar!!<33kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0