Blogg Blogg igen

Hej det var länge sen;)
I dag då var jag, mamma, Viktor och Martin i norrköping ochn shoppa:D kul!
Jag köpte en tröja sen köpte mamma åt mig få: Garn, väska, bok, ost och skink paj;), coca cola:D Väskan hade 10 fack! bra bra:D ´vet du tröjan kosta 49,50! Också bra bra;) har mkt godis också myyyyycket!
Nu äter jag chips det är gott:D Hmm vad ska jag skriva nu. jag vet jag vet! jag gillar min nya tröja<3 Nej nu ska jag äta lite toffifee har ätit 3/48!<333 XD  Videochattar med Alice<3 nej vad ska jag skriva. jag vte jag vet!
i fredags då hade vi talangshow det var skit kul! när jag var lejon skulle jag hoppa fram jag gjorde det allt gick bra.... Tills jag halka och börja gapskratta o sen skulle jag hm hm:a jag ba garva! skit kul! sen skulle jag spela bas den var inte in kopplad! sen lät det jätte högt! nu har jag skrivit lite mer;) pess
min nya tröja<33333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0