FREDAGSMYYYYS

i dag var man i skolan som vanligt:DnästanXD Vi hade frågesport på klassens timme och jag "råka" höra svaren för jag "råka" stå brevid och "råka" vara med alice o planera!:Dhihi<3 ja och då var jag inte med på frågesporten:D(gillar inte frågesport) sen efter skolan gick jag hem o satt vid datan  och chatta och så! sen har jag vikit serväter(Stav)... sen kom några av mammas kompisar och dom skulle"festa"(kom inte på något annat ord:S) och nu babblar dom:P och jag sitter vad ska jag göra mamma sa att jag skulle avsluta....aldrig livet!
vad ska man liksom göra annars då!!??!?!men jag ska inte det;|) haha hitta på den nu;)
jahapp vad ska jag göra nu då? Asså jag kan inte logga in på msn JAG     BLIR     GALEN
sen håller hanna<3 och jag o skriver på bdb:jaa! ja det finns inte så mycket mera att säga förutom nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyys! ha en bra kväll;D puss
haha juste i dag på skolan hade vi frukt fast min kanske inte var så smart hallon!!! fast det var gott!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0