mm ZZzzZZzZzZ jordubbe

Nu är det dags igen=D har inte bloggat på ett år! XD men i dag i skolan hade jag slöjd det var kuuuuuuuuuuul!<3 Jag hämta mitt örngott sen nu har jag börjat på min orm den fick bara vara 2 m!!!!!!!!!!!!!!!"( och nu var marcus lärare för anellie var typ i fjälen elr nåt. Och det var kul att göra ormen fast jag är inte klar en men jag ska bli det nästa gång jag har typ gjort halva nuu. Sen gick vi till bibloteket o sen fick jag gå hem igen! Och det var skit tråkigt däääär!! Sen hemma sat jag bara vid datan tills Martin sa nu ska du inte sitta vid datan för om man sitter vid datan för länge så jaja hände det nåt aa och det hade typ bara gott 30 min jag vet inte!!! Nu vill jag sooooooooova!ZzZzZzZzZzzZZzzZZzz.
Har ätit jordubb=D gooott
Härlig sommar biiiiiild!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0