ute<3

i dag fick jag i alla fall sova...tils martin kom o väkte mig men jag somna om sen läste jag... sen gick jag ner och åt macka som var gooooood:D sen gick mamma och jag ut och det var låååååååååååååååångt vi gick!!!
Sen var jag ute på baksidan fast det skulle ju va kul om jag hade nån att åka med! Sen har jag ätit:P sen så skulle ju mina brorsor hoppa från balkongen tyvär så såg jag inte det och det andra tyväret är att jag inte fick det. Men det var ju kul att få ut mina brorsor och jag ver med då:D sen har jag nog inte gjort så mycket mer maria kom(kajsas mamma).

Kommentarer
Postat av: Ellie :) (Om du glömt, din kusin :P)

OH! GO MARTIN!! VÄCK HENNE BARA!! 8D

2010-07-09 @ 13:32:25
URL: http://elliesspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0