Helgen soom var kuuul!<3

i helgen var det såååå kul!!!<3333
i fredags åkte jag till dady<33333333333 och Tina hon var inte där den här helgen:D
men i ja fredas så åkte jag till pappa!!<33333
och i går lördags åkte jag pappa och martin till spökbacken det kändes som 345678987654år sen men det var kul såg några där från 5:an. Sen i dag söndag så vakna jag vid 7 sen somna jag sen vakna jag 8 sen så väckte pappa mig 9 för jag jennifer och pappa skulle åka till vingåker. Sen fixa jag mig och allt bla bla bla. Sen åkte vii=D Ja nu får du reda på vart vi åkte till vingåkers badhus! Det var skit kul där åkte den där vad heter det rutchbana eller hur det stavas och det var kul ville inte åka hem det var ju kuuuuuuuuul!
Sen åkte vi hem till mamma och jag titta på blånsingen kul!<333 hejdå!<3 har inga bilder som passar:S ja och en gång så åkte jag och jennifer i rutchkanan(stav) ja och då  det var läskigt jag åkte o sen kom jennifer jötte fort efter mig och åkte på mig så jag hamna under vattnet sen ja det var skit läskigt!
det liknar inte alls! ingen annan bild:( har jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0