HUHU

nu bloggar jag igen! jag och korven(orm) sitter här och webbar med knut<3333333333 jag har huvudvärk och är lite ledsen, Mamma är på typ möte kommer typ inte hem till typ 22:00 eller nåt. I morgon blir det bio med klassen och några andra, F*n vad det gör ont i mitt huvud. jag är så trött vill sovaZzZZzzZZzZZ men orka gå upp jag vet tidigt men än då! Hmm vad ska jag skriva nu då? jag kan skriva jag gillar korven XD aj mitt huve.Hela tiden på bdb blir det ju orange det betyder då äsch orka berätta dom flesta vet nog! Nu har jag frida på skype också<3 jag är tröööööööööött! sova kanske? jag är hungrig huhu. jag har inget att skriva om jo att jag inte har något att skriva om;) XD nej nu orkar jag inte mer! som ni ser på bilden vad jag gör
som ni ser korven lite puckad mun men men.


Kommentarer
Postat av: Alice

Fuuuuul bild! <3



1. för jag var med



2. för du var INTE med :( <3333333

2010-03-17 @ 20:20:02
Postat av: Alice

haha

2010-03-17 @ 20:37:02
URL: http://alicebago.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0